پهن – ضخیم آمریکا آمریکایی تیراندازی خبر

پهن – ضخیم: آمریکا آمریکایی تیراندازی خبر بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شاید به کی‌روش اجبار شده است اینها را خط بزند!

    جلال محمودزاده، نماینده مهاباد یکی از پیگیرترین نمایندگان مجلس در ماجرای اعتراض به خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی هست. او می گوید، نمایندگان مجلس به دنبال

    شاید به کی‌روش اجبار شده است اینها را خط بزند!

    شاید به کی روش اجبار شده است اینها را خط بزند!

    عبارات مهم : بازیکن

    جلال محمودزاده، نماینده مهاباد یکی از پیگیرترین نمایندگان مجلس در ماجرای اعتراض به خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی هست. او می گوید، نمایندگان مجلس به دنبال پرسش از وزیر ورزش و جوانان راجع به دلایل خط خوردن غفوری و حسینی هستند و کاری با کارلوس کی روش ندارند.

    شاید به کی‌روش اجبار شده است اینها را خط بزند!

    محمودزاده در گفت وگو با شهروند حرف های جالبی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

    آقای محمودزاده! ماجرای نامه ٣٠ نماینده مجلس به کی روش در اعتراض به خط خوردن دو بازیکن از لیست تیم ملی چیست؟

    اول از همه باید این عنوان را روشن کنم؛ بحث نامه نیست بلکه ما به وزیر ورزش تذکر داده ایم که باید علت خط خوردن دو بازیکن زبده از لیست تیم ملی آن هم در آخرین لحظات مشخص شود. آیا آنها به علت پرسشها فنی خط خورده اند یا پرسشها پشت پرده در کار هستند.

    جلال محمودزاده، نماینده مهاباد یکی از پیگیرترین نمایندگان مجلس در ماجرای اعتراض به خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی هست. او می گوید، نمایندگان مجلس به دنبال

    ولی آیا باید کی روش به نماینده های مجلس توضیح دهد؟

    ظاهرا ماجرا اشتباه مطرح شده، چون ما به کی روش کاری نداریم و از وزیر ورزش توضیح خواسته ایم. ما به عنوان نمایندگان مجلس حق نظارت به کار وزیر را داریم و از او پرسش می پرسیم و موظف است که پاسخ دهد. ما به سرمربی کاری نداریم و در هیچ کجای نامه هم از او توضیح نخواسته ایم، چون با وزیر طرف هستیم.

    ابهام مهم این است آیا این حساسیت ها جهت رشته های غیرفوتبالی پیش نمی آید؟ آیا جذابیت های فوتبال باعث دخالت نمایندگان در اتفاقات این رشته می شود؟

    ببینید ما نه قصد دخالت داریم نه می خواهیم به کسی اتهام وارد کنیم. ما نماینده مجلس هستیم و به عنوان نماینده مردم باید پیگیر مطالبات آنها باشیم. درحال حاضر هم یکی از پرسش های مهم مردم که البته جهت خود من هم پرسش هست، علت خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی است که همه کارشناسان فوتبال هم اذعان دارند آنها نباید از لیست تیم ملی از بین بردن می شدند. ما می خواهیم بدانیم علت از بین بردن آنها چیست. پرسشها قومیتی مطرح بوده یا در پشت پرده اتفاقاتی می افتد که مردم از آن بی خبرند.

    شاید به کی‌روش اجبار شده است اینها را خط بزند!

    در همه جای دنیا سرمربی حرف آخر را می زند و ما نمی توانیم بگوییم فوتبال را بهتر از کی روش می فهمیم، به همین علت پرسش نماینده ها عجیب به نظر می رسد.

    برای خود شما پرسش نیست که کی روش آیا این دو بازیکن خوب را خط زده؟ ممکن است سرمربی تیم ملی از جایی تحت فشار قرار گرفته باشد و به او اجبار کرده اند که باید این دونفر را خط بزنند.

    جلال محمودزاده، نماینده مهاباد یکی از پیگیرترین نمایندگان مجلس در ماجرای اعتراض به خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی هست. او می گوید، نمایندگان مجلس به دنبال

    یعنی ممکن است از کجا تحت فشار قرار گرفته باشد؟

    ما هم به دنبال جواب همین پرسش هستیم و پیگیر شده است ایم تا ماجرا روشن شود. وزیر ورزش هم باید بیاید و به همین پرسش ها پاسخ دهد. هنگامی که مصاحبه سرمربی استقلال را بخوانید، متوجه ابهاماتی در حرف های او می شوید. او هم به خط خوردن غفوری اعتراض کرده و گفته عوض کردن پست در تیم باشگاهی علت موجهی جهت خط زدن یک بازیکن از تیم ملی نیست.

    شما می دانید که فیفا مخالف دخالت سیاست در فوتبال است؟ اگر با این اقدام نماینده های مجلس جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران دردسر درست شود، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

    شاید به کی‌روش اجبار شده است اینها را خط بزند!

    ما فقط پرسش پرسیده ایم و دخالت نکرده ایم. ما فقط می خواهیم بدانیم علت خط خوردن این دو بازیکن فنی بوده یا غیرفنی. جواب هم هرچه باشد، می پذیریم ولی وزیر طبق قانون باید پاسخگو باشد.

    تصویر العمل نماینده های مجلس به اتفاقات فوتبال این ذهنیت را ایجاد می کند که نمایندگان به دنبال شهرت زیاد هستند.

    اصلا این طور نیست. نماینده های مجلس به اندازه کافی معروف هستند و نیازی به حرف زدن راجع به فوتبال ندارند تا معروف شوند. ما فقط به دنبال حل معماهایی هستیم که در ذهن مردم وجود دارد، چون نماینده آنها هستیم و بازتاب دهنده افکار عمومی. اگر هم وزیر به این عنوان پاسخی ندهد، از طریق دیگر آن را پیگیری خواهیم کرد. پرسش ما راجع به خط خوردن وریا و حسینی علت نمی شود که بگوییم حتما کی روش از جایی خط گرفته بلکه این فرضیه را مطرح کرده ایم و دنبال جواب هستیم تا اگر حقی ضایع شده، مشخص شود.

    ولی الان تیم ملی ما درحال آماده سازی جهت جام جهانی است و این حرف و حدیث ها آرامش تیم را به هم می ریزد.

    ما تذکر را هفته پیش داده بودیم و نمی دانم آیا این هفته علنی شد. ما هم جهت تیم ملی آرزوی موفقیت داریم ولی ابهامات باید برطرف شوند.

    از حرف های مدیرکل ورزش کردستان تا اتهام امام جمعه بابل

    اپیدمی دخالت گمنام ها در فوتبال

    فوتبال کشور عزیزمان ایران روزهای عجیبی را سپری می کند. درحالی که شمارش معکوس تا شروع جام جهانی شروع شده است و تیم ملی فوتبال درحال برگزاری آخرین اردوی تدارکاتی خود هست، اتفاقاتی عجیب رخ می دهد که تمرکز و آرامش این تیم را به بازی می گیرد. اتفاقاتی که عالی ترین بهانه و دستاویز جهت کارلوس کی روش هستند تا ناکامی احتمالی تیمش در گروه فوت جام جهانی را توجیه کند.

    شروع قصه با مدیرکل کردستان

    وقتی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران توانست به عنوان نخستین تیم در دنیا به جام جهانی ٢٠١٨ روسیه راه پیدا کند، وعده و وعیدهای زیادی به این تیم داده شد. این که چه اتفاقاتی رخ داد تا درنهایت کی روش نتواند آن طور که می خواهد تیمش را آماده کند، تکراری است و بیان چندباره آنها دردی از تیم ملی دوا نمی کند ولی این که بعضی در تلاش هستند تا به هر طریقی که شده، فوتبال را دچار مسئله کنند، ماجرای جدیدی است.

    بعد از اعلام لیست نهایی تیم ملی و خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی بحث هایی راجع به این دو بازیکن مطرح شد که در نوع خود عجیب و غیرقابل توجیه بود. نخستین فردی که خارج از حیطه فوتبال خواستار پیگیری خط خوردن وریا غفوری از تیم ملی شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بود. وریا غفوری، بازیکن کردستانی استقلال، فصلی رویایی را در این تیم سپری کرد و به همین علت کسی انتظار خط خوردن او را از تیم ملی نداشت ولی درنهایت کی روش با دلایل و توجیهات فنی ترجیح داد او را از لیست نهایی از بین بردن کند. همین عنوان باعث شد حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خواستار بررسی این عنوان و بازگشت وریا به تیم ملی شود. البته در بیانات این آقای مدیر از شایستگی های سیدجلال حسینی هم تمجید شده است تا ماجرا رنگ و بوی قومیتی نگیرد.

    تذکر ٣٠ نماینده به وزیر ورزش

    نزدیک به ٢ هفته تا شروع جام جهانی باقی مانده و تیم ملی در آخرین اردوی آماده سازی خود به سر می برد. لیست نهایی هم مشخص شده است و فقط یک نفر از این لیست از بین بردن می شود و هرگز نامی به آن اضافه نخواهد شد، ولی بعضی از نمایندگان مجلس امیدوارند با تذکر به وزیر نام وریا غفوری و جلال حسینی را به لیست تیم ملی اضافه کنند. ماجرا از این قرار است که حدود ٣٠نماینده مجلس در نامه ای به وزیر ورزش آن هم در فاصله ١٦روز مانده تا شروع جام جهانی خواستار ایجاد عوض کردن در لیست تیم ملی شده است اند. آن طور که از شواهد برمی آید حسن زمانی، مشاور مدیر مجلس و عضو هیأت مدیره استقلال نقش پررنگی در این اتفاق داشته، چون دیروز در مصاحبه ای با اعلام تذکر نمایندگان مجلس به وزیر ورزش تاکید کرده کی روش علامه دهر نیست و وریا و سیدجلال باید به تیم ملی برگردند: «حدود ۳۰ نماینده مجلس به سلطانی فر نامه زده و خواهان عوض کردن در لیست تیم ملی هستند. کی روش باید بپذیرد که اشتباه کرده. او علامه دهر نیست و اگر تیم ملی نتیجه نگیرد، کی روش باید پاسخگو باشد.» نمایندگان مجلس درحالی چنین درخواست عجیبی را از وزیر ورزش دارند که بی تردید در هیچ کشور دیگری نیز ارگان های متفاوت به سرمربی تیم ملی فشار نمی آورند که دو بازیکن را دعوت کند یا یک نفر را از فهرست تیم ملی کنار بگذارد.

    این درخواست نمایندگان مجلس درحالی مطرح شده است که قطعا پرسشها مهمتری در فوتبال جهت پیگیری وجود دارد که اعضای منزل ملت می توانند جهت حل وفصل آنها پا پیش بگذارند، ولی قطعا پیگیری دلایل خط خوردن ٢ بازیکن از تیم ملی در هیچ کجا در وظایف و اختیارات آنها نمی گنجد. راستی اگر اخبار این اتفاقات عجیب در فوتبال کشور عزیزمان ایران به فیفا برسد و فوتبال کشور عزیزمان ایران به بهانه دخالت سیاسی ها در آن، با دردسر تعلیق آن هم در آستانه جام جهانی روبه رو شود، نمایندگان مجلس پاسخگو خواهند بود؟

    واکنش عجیب امام جمعه بابل

    دخالت و اظهارنظر در فوتبال تنها به مجلس شورای اسلامی محدود نشده هست. همین چند روز پیش بعد از این که تیم خونه به خونه بابل از رسیدن به لیگ برتر بازماند، هواداران و مردم شهر بابل در نماز جمعه به این اتفاقات تصویر العمل نشان دادند و امام جمعه این شهر هم با زدن اتهام تبانی به قائمشهری ها خواستار پیگیری تبانی بین نساجی مازندران و راه آهن شد.

    واژه های کلیدی: بازیکن | فوتبال | فوتبالی | جام جهانی | نماینده مجلس | تذکر نمایندگان | نمایندگان مجلس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار